0 Winkelwagen € 0,00 Betalen

Ruilen & Retourneren


Ruilen & retourneren (herroepen)

Een artikel kun je binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden, retourneren. Deze termijn gaat in op de eerstvolgende dag nadat je het artikel hebt ontvangen. Neem contact op met de klantenservice via het contactformulier (dit heeft onze voorkeur) of telefonisch, tel. +31 (0)77 3200774 (werkdagen van 9-17 uur). Je ontvangt altijd een ontvangstbevestiging per mail en we zorgen voor een soepele afhandeling. Maak je gebruik van het officiele herroepingsrecht vul dan dit formulier in.

Na herroeping heb je 14 dagen de tijd heeft om de producten terug te sturen. Je hebt dus na ontvangst van de gehele bestelling 14 dagen de tijd om te herroepen, en na herroeping nog eens 14 dagen om de producten terug te sturen.

Sluit bij een retourzending bijvoorbeeld (een kopie van) de factuur bij. Retourzendingen zijn voor kosten en risico van de verzender. Vraag daarom op het postagentschap altijd om het Track & Trace nummer. Voor zendingen die op de juiste wijze zijn geretourneerd komt de betalingsverplichting te vervallen of wordt het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, teruggestort. In dat laatste geval is het noodzakelijk dat we je rekeningnummer hebben. Schrijf dit daarom op de (kopie van de) factuur. Natuurlijk storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug, maar in ieder geval binnen 14 dagen na ontbinding. Indien we binnen 14 dagen uw retour nog niet ontvangen hebben zullen we de betaling opschorten en u om een geldige Track & Trace verzoeken.  

We verzoeken je nadrukkelijk om het retour(product) deugdelijk te verpakken. Indien het retour(product) schade heeft opgelopen kunnen we dit in rekening brengen. 

Uitgezonderd van retourrecht. Voor producten die kunnen bederven binnen de bedenktermijn, heeft u geen recht op herroeping. U kunt deze producten dus niet terug sturen. Dit geldt bijvoorbeeld voor roosterverse koffie.

» naar contactformulier

» naar herroepingsformulier

Naar boven


Verkeerd product ontvangen

We gaan heel zorgvuldig te werk, maar natuurlijk kan het voorkomen dat er een keer een fout wordt gemaakt door ons. Heb je een verkeerd artikel ontvangen, laat ons dit dan weten via het contactformulier. Je ontvangt van ons binnen 1 werkdag een passende oplossing.  

Heb je zelf het verkeerde artikel besteld? Geen probleem. In de meeste gevallen kun je het product terugsturen. 
Neem in alle andere gevallen contact met ons op via het contactformulier (dit heeft onze voorkeur) of bel ons, tel. +31 (0)77 3200774 (werkdagen van 9-17 uur).  
Stuur een product niet meteen retour. Het pakketje kan zoekraken of misschien kunnen wij aan de buitenkant niet zien wat de bedoeling is. Neem dus altijd even contact op met onze klantenservice via het contactformulier. 

» naar contactformulier


Pakket en/of product is beschadigd

We doen ons uiterste best om je bestelling goed te verpakken. We gebruiken hier bewust veel verpakkingsmateriaal en extra sterke dozen voor. Onbewerkt karton en papier, dat lijkt ons vanzelfsprekend.

Helaas komt het in een enkel geval toch voor dat er een product beschadigd raakt. Vervelend, maar we lossen het op. Soms is alleen de doos beschadigd, maar de producten niet. Controleer dus eerst of er echt iets beschadigd is. Als het mogelijk is, maak dan een foto van de schade en neem via het contactformulier contact met ons op. Vul je telefoonnummer in waarop je overdag bereikbaar bent, dan nemen we contact met je op en lossen we het samen snel op. 

» naar contactformulier

Naar boven


Klachten

Heb je een klacht over een product of over ons? Laat het ons weten via Garantie & Klachten.

» naar Garantie & Klachten

Naar boven